نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این کودک نیاز به جراحی دندان و گفتار درمانی دارد

این کودک نیاز به جراحی دندان و گفتار درمانی دارد

وضعیت کمپین

120000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
120500000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=12000000 - $amount_help=12050000 - $percent=1.0041666666667 -

100 %

126

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این کودک نیاز به جراحی دندان و گفتار درمانی دارد

محمد جواد پنج ساله، مبتلا به اختلال cp یا فلج مغزی است. این کوچولو که از مددجویان شعبه مشهد مهرآفرین است به علت معلولیت نیاز به کار درمانی و گفتار درمانیِ پیوسته در تمام طول سال دارد. دائم باید مکمل کلسیم مصرف کند و به خاطر مشکلات جدی دهان و دندان هرچه زودتر باید تحت درمان جراحی قرار بگیرد.
محمد جواد کودک آرام و مهربانی است. او هرچند در اثر مشکلات دندان و نخوردن غذای کافی ضعیف شده اما با خوشرویی جلو دوربین مددکار مهرآفرین می‌نشیند. خواهر محمد جواد هم به درجات خفیف‌تر همین بیماری دچار است. او اگرچه برخلاف برادرش، قادر به راه رفتن است و در اثر کار درمانی و گفتار درمانی هم کمی پیشرفت داشته اما از نظر هوش و یادگیری در شرایط مرزی قرار دارد.
پدر محمد جواد کارگر ساده است و مادر به علت معلولیت فرزندان نمی‌تواند سر کار برود. او گهگاه کار در منزل انجام می‌دهد تا از این طریق کمک خرج خانواده باشد. با این حال مشکلات معیشتی خانواده آنقدر زیاد است که درآمد ناچیز پدر و مادر جوابگوی مخارج درمان محمد جواد نیست.
برای هزینه‌های درمانی این کودک(شامل جلسات گفتار درمانی و کار درمانی و جراحی دهان و دندان) مبلغ ۱۲ میلیون تومان برآورد شده که از یاوران همیشه همراه مهرآفرین خواهشمندیم ما را در تٲمین این مبلغ یاری کنند.

آینده محمد جواد چه شد؟

محمدجواد حالا می‌تواند غذا بخورد

محمدجواد حالا می‌تواند غذا بخورد

چهارشنبه ۲۴,دی,۱۳۹۹ | 662 نفر

محمد جواد، پسر پنج ساله مشهدی( با مشارکت شما در قسمت نگذاریم خاموش شوند ) ب . . .