نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

دیابت این کودک ۸ ساله را ناتوان کرده/ پویا پسرک سیرجانی نیاز به حمایت دارد

دیابت این کودک ۸ ساله را ناتوان کرده/ پویا پسرک سیرجانی نیاز به حمایت دارد

وضعیت کمپین

120000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
123620000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=12000000 - $amount_help=12362000 - $percent=1.0301666666667 -

103 %

104

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

دیابت این کودک ۸ ساله را ناتوان کرده/ پویا پسرک سیرجانی نیاز به حمایت دارد

پویا کودک ۸ ساله سیرجانی مبتلا به دیابت است. والدین او از هم جدا شده‌اند و بعد از این جدایی، پویادر اثر وابستگی شدید عاطفی به پدر دچار ضعف جسمانی و بیماری‌های مختلف شد. بعد از پیگیری‌های لازم پزشکان متوجه قند خون بالای کودک شدند و دستور بستری او را به طور مداوم، تا کنترل میزان قند خون دادند.
اکنون بعد از گذشت سه سال از شروع بیماری، پویا باید مرتب از انسولین استفاده کند. با این وجود قندخون او همچنان بالای هفتصد است و کودک دائم در حال غش و بی‌حالی است. این وضعیت باعث شده که پویا توان مدرسه رفتن و انجام فعالیت‌های روزانه را نداشته باشد.
درحال حاضر نبود سرپرست مناسب و ناتوانی مادر در تٲمین هزینه‌های درمانی سبب شده که دوره درمان این کودک نیمه‌کاره رها شود. در صورتی که قند خون پویا کنترل نشود به زودی عوارض جبران‌ناپذیری روی سلامت این کودک خواهد گذاشت.
اخیرا با کمک کمیته امداد این خانواده از منزلی مخروبه به واحدی آپارتمانی نقل مکان کرده‌اند تا شرایط بهداشتی زندگی کودک کمی بهتر شود. با این حال مادر همچنان در تٲمین هزینه‌های زندگی ناتوان است تا جایی که مدتی پیش قصد داشت دختر 12 ساله خود را در ازای دریافت مبلغی به عقد ازدواج مردی بزرگسال درآورد که با مخالفت محضردار و رسانه‌ای شدن موضوع این عقد انجام نشد.
در حال حاضر برای پیگیری روند درمانی پویا و انجام آزمایشات لازم، همچنین کمک هزینه خوراک و دارو به این خانواده تا بهبود نسبی کودک بیمار مبلغ ۱۲میلیون تومان برآورد کرده‌ایم. از یاوران عزیز خواهشمندیم ما را در تٲمین این مبلغ همراهی کنند.

آینده پویا چه شد؟

حال پویا خوب است/ گزارشی از روند درمان پسربچه سیرجانی

حال پویا خوب است/ گزارشی از روند درمان پسربچه سیرجانی

چهارشنبه ۱۴,خرداد,۱۳۹۹ | 662 نفر

کودک ۸ ساله مبتلا به دیابت با حمایت یاوران مهرآفرین تحت درمان قرار گرفت.مدت . . .