نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این کودک در خواب دچار سوختگی شد/ کمک به جراحی دست غزل

این کودک در خواب دچار سوختگی شد/ کمک به جراحی دست غزل

وضعیت کمپین

80000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
85000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=8000000 - $amount_help=8500000 - $percent=1.0625 -

106 %

65

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این کودک در خواب دچار سوختگی شد/ کمک به جراحی دست غزل

غزل، کودک سه و سال و نیمه کرمانی مدتی پیش در خواب دچار سانحه سوختگی شد. مددکار مهرآفرین به محض دریافت گزارشی از حال وخیم این کودک برای بازدید به بیمارستان رفت. علت سوختگی، فقر خانواده و اجبار به استفاده از وسیله گرمایشی دست‌ساز و غیراستاندارد بوده‌است. دستِ غزل در خواب به المنت داغ برخورد کرده و چون تمام اعضای خانواده در خواب عمیق بوده‌اند، دچار سوختگی شدید شده است. کودک به دلیل نحیف بودن جسمش نتوانسته از جا بلند شود یا مادرش را از خواب بیدار کند.
مادر زمانی متوجه حادثه می‌شود که نفس‌های کودک به شماره افتاده بود. با این حال خانواده به دلیل فقر و ناآگاهی پیگیر درمان جدی غزل نمی شوند و بعد از گذشت یک ماه به دلیل وخامت حال کودک، به بیمارستان شفا در مرکز استان ارجاع داده می‌شوند.
پدر غزل بیمار و از کارافتاده است و قادر به حمایت از خانواده نیست. مادر نیز هیچ امکانی برای تٲمین هزینه درمان کودک ندارد. در این شرایط تنها امید او به حمایت‌های مهرآفرین است.
برای جراحی غزل و همچنین تهیه بخاری و مایحتاج اولیه این خانواده بی‌پناه مبلغی حدود ۸ میلیون تومان برآورد شده است. از یاوران مهرآفرین خواهشمندیم ما را در حمایت از غزل کوچولو و کاهش درد و ناراحتی این کودک همراهی کنند.

آینده غزل چه شد؟

دست دخترک سه ساله کرمانی جراحی شد

دست دخترک سه ساله کرمانی جراحی شد

پنجشنبه ۰۴,اردیبهشت,۱۳۹۹ | 1229 نفر

غزل دخترک سه ساله‌ای که در اثر برخورد با المنت داغ دچار سوختگی در ناحیه دست . . .