نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

قلب این کودک سه ساله نیاز به جراحی دارد

قلب این کودک سه ساله نیاز به جراحی دارد

وضعیت کمپین

80000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
80000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=8000000 - $amount_help=8000000 - $percent=1 -

100 %

60

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

قلب این کودک سه ساله نیاز به جراحی دارد

محمد صالح آذر ماه سه ساله شد. این کوچولوی سیستان و بلوچستانی که تنها فرزند پدر و مادرش است، با مشکل مادرزادی قلب به دنیا آمده. تنگی دریچه قلب، وجود دو سوراخ در قلب، جابه جایی رگ و انسداد رگ مشکلاتی است که محمدصالح از ۲۱ روزگی با آن مواجه است. این کودک کل عمرش در حال مصرف داروهای قلب و تحمل عوارض آنها بوده و تا به حال یک عمل جراحی در بیمارستان شهید رجایی تهران بر روی او انجام شده است. پزشکان تشخیص داده اند در صورتی که عمل موفقیت آمیز نباشد باید هر دو سال یک بار قلب این کودک مورد جراحی قرار بگیرد و حالا قرار است تا آخر امسال یک عمل دیگر بر روی محمد صالح انجام شود.
پدر محمد صالح کارگر روزمزد است و مادرش به خاطر مشکلان مالی گهگاه روی زمین های زراعی کار می کند. این خانواده در شرایطی نامساعد و در ساختمانی نیمه کاره زندگی می کند که از سال ۹۴مشغول ساخت آن هستند اما به علت مشکلات مالی موفق به تکمیلش نشده اند.
جراحی قلب محمد صالح در بیمارستان شهید رجایی تهران حدود ۸ میلیون تومان هزینه دارد. تأمین هزینه این عمل برای خانواده این کودک دشوار است. از یاوران خوب مهرآفرین خواهشمندیم ما را در تهیه این مبلغ و کمک به تندرستی محمد صالح یاری کنند.

آینده محمد صالح چه شد؟

قلب محمد صالح جراحی شد

قلب محمد صالح جراحی شد

شنبه ۱۰,اسفند,۱۳۹۸ | 1246 نفر

محمد صالح پسرک سه سال و نیمه‌ گلستانی که از مشکل مادرزادی قلب رنج می‌کشید ب . . .