جشن یلدایی به وسعت ایران برای کودکان مهرآفرین

جشن یلدایی به وسعت ایران برای کودکان مهرآفرین | 0 دیدگاه | پنجشنبه ۰۵,دی,۱۳۹۸ | 1257 نفر
جشن یلدایی به وسعت ایران برای کودکان مهرآفرین
مراسم شب یلدا به همت یاوران و داوطلبان در ۲۲ نمایندگی مهرآفرین برگزار شد.
فاطمه دانشور مدیرعامل مهرآفرین درباره اهمیت این جشن و تلاش برای هرچه بهتر برگزار شدن آن می‌گوید:" جشن شب یلدا یکی از جشن‌هایی است که همه ساله در مهرآفرین برگزار می‌شود تا بچه‌ها را با این مراسم آیینی آشنا کنیم و خاطره این شب زیبا در حافظه آنها ثبت شود. در حقیقت ما از هر فرصتی برای شاد کردن این بچه‌ها استفاده می‌کنیم چرا که مشکلات زندگی کمتر مجال شادی برایشان باقی می‌گذارد."

امسال در تمام نمایندگی‌های مهرآفرین در ۲۲ شهر کشور از جمله در مراکز نگهداری از کودکان بدسرپرست جشن یلدا تدارک دیده شد.
دانشور درباره منابع برگزاری این جشن‌ها می‌گوید:"  در مهد مهر چون امسال اولین سال راه‌اندازی‌اش بود و کودکان خردسال اولین جشن یلدایشان را تجربه می‌کردند این جشن باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد. ویژگی‌ جشن مهد مهر این بود که همه هزینه‌هایش را پرسنل و کادر مهد پرداختند و ریالی از حساب موسسه پرداخت نشد. جشن فرزندان مهرآفرین در تهران به همت کانون جوانان مهرآفرین برگزار شد. بقیه شهرها هم به همت یاورانشان این جشن را برگزار کردند که تجربه خیلی خوبی بود از این بابت که مثل همیشه مشارکتی بین کادر مهرآفرین، یاوران موسسه و نیروی داوطلب انجام گرفت و همه این افراد در کنار هم برای بچه‌ها شبی شاد و خاطره‌انگیز ساختند."
موسس مهرآفرین امیدوار است که با برگزاری این جشن‌ها کودکان با مفاهیم فرهنگی‌ای که در این مراسم نهفته است از جمله شاهنامه‌خوانی، حافظ‌خوانی و احترام به بزرگترها از طریق شنیدن حکایت‌ها و قصه‌هایشان آشناتر شوند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟