نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این خانواده می‌خواست فرزندانش را در بیابان رها کند! / یاری کنیم این سه کودک زنده بمانند

این خانواده می‌خواست فرزندانش را در بیابان رها کند! / یاری کنیم این سه کودک زنده بمانند

وضعیت کمپین

170000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
175500000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=17000000 - $amount_help=17550000 - $percent=1.0323529411765 -

103 %

217

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این خانواده می‌خواست فرزندانش را در بیابان رها کند! / یاری کنیم این سه کودک زنده بمانند

محمد امین ۵ ساله، ثمین ۲ ساله و سما یک سال و نیمه، همگی فرزندان یک خانواده‌اند که مبتلا به بیماری ستیک فیبروزیس یا به اختصار cf هستند. cf یک بیماری ژنتیکی نادر است که باعث آسیب به ریه‌ها، دستگاه گوارش و سایر اندام‌های بدن می‌شود. بچه‌ها تا قبل از این تحت حمایت موسسه cf مشهد بودند که ماهیانه مبلغ ناچیزی برای درمان آنها می‌پرداخت ولی حالا این موسسه هم در حال تعطیل شدن است. مادر و پدر این سه کودک، هرچه داشته‌اند صرف درمان آنها کرده‌اند و حالا حتی خانه‌ای برای سکونت ندارند. وضعیت مالی خانواده آنقدر وخیم است که تا به حال چند بار تصمیم گرفته‌اند بچه‌ها را در بیابان رها کنند اما احساسات پدر و مادر مانع از عملی کردن این تصمیم شده‌ است. با این حال ادامه این وضعیت برای خانواده غیرممکن است.
آنها شش ماه از سال در خانه مادربزرگ مادری سکونت دارند و هر بار پس از اعتراض صاحب‌خانه، به خانه مادربزرگ پدری در روستاهای بجنورد نقل مکان می‌کنند که فاقد آب تصفیه شهری و امکانات بهداشتی است.
هزینه درمان بیماری cf شامل هزینه دستگاه نیولایزر برای هر کودک، داروهای گوارشی، ویتامین‌ها و آزمایشاتی است که باید هر دو ماه یک بار انجام شود.
در حال حاضر هر سه بچه از یک دستگاه نیولایزر استفاده می‌کنند که باعث عفونت ریه و اسهال خونی در آنها شده و همچنین سبب شده همان یک دستگاه هم کارش را درست انجام ندهد در حالی که به توصیه پزشک هر کدام از آنها باید یک دستگاه جداگانه داشته باشند.
هزینه خرید دستگاه‌ به اضافه داروی مخصوصی که باید در دستگاه ریخته شود مبلغی حدود بر ۱۷ میلیون تومان است که تهیه آن برای پدر کارگر و مادر خانه‌داری که شغل تمام وقتش مراقبت از سه کودک بیمار است، غیرممکن است.
این بچه‌ها اگر مورد مراقبت قرار نگیرند به طور قطع زندگی کوتاهی خواهند داشت. از یاوران مهرآفرین خواهشمندیم همچون همیشه در کنار ما باشند و با مشارکت در تٲمین هزینه‌های درمان این سه کودک دردمند ، به ادامه زندگی آنها کمک کنند.
برای سه کودک بیمار دستگاه تنفسی خریداری شد

برای سه کودک بیمار دستگاه تنفسی خریداری شد

پنجشنبه ۱۹,دی,۱۳۹۸ | 657 نفر

سه فرزند بیمار خانواده خراسانی که از فرط استیصال والدین ممکن بود توسط آنها . . .