رعنا برای جراحی بعدی آماده می‌شود

رعنا برای جراحی بعدی آماده می‌شود | 0 دیدگاه | دوشنبه ۰۱,مهر,۱۳۹۸ | 1693 نفر
رعنا برای جراحی بعدی آماده می‌شود
حال رعنا این روزها خوب است. به مدرسه می‌رود؛ روزانه یک لیتر شیر تازه می‌نوشد و خودش را برای عمل جراحی بعدی‌ آماده می‌کند.
رعنا دخترک ۱۱ ساله‌ای که چند سال پیش در اثر اسیدسوزی آسیب دید، تحت حمایت مهرآفرین زندگی جدید خود را با امیدهای تازه ادامه می‌دهد.
با حمایت خیرین تا به حال چندین جراحی پلاستیک روی پوست صورت و بدن رعنا انجام شده که مهم‌ترین آنها توسط دکتر هاینریش شونایش آلمانی صورت گرفته است.
از آخرین عمل جراحی رعنا حدود یک سال می‌گذرد و پزشکان توصیه کرده‌ بودند برای ترمیم سریع‌تر پوست و آماده شدن برای مرحله بعدی جراحی، بهتر است در این مدت رعنا روزانه چند لیوان شیر مصرف کند که با پیگیری‌ها‌ و هماهنگی‌های نیره ولندیاری، نماینده مهرآفرین در کرمان یک گاوداری هرروز برای رعنا شیر تازه می‌فرستد.
رعنا و خواهرش که در یکی از روستاهای کرمان در منزل پدربزرگشان زندگی می‌کنند، این روزها شادتر و امیدوارترند.
مهرآفرین در آستانه پاییز برای این دو خواهر لوازم التحریر و وسایل مدرسه تهیه کرده تا با شور و شوق هرچه بیشتر سال تحصیلی را آغاز کنند.
 درحالی که رعنا این روزها برای عمل جراحی دیگری آماده می‌شود، با تلاش‌های وکیل او، دادگاه برای پدرش که عامل اسیدسوزی رعنا و مرگ مادرش بوده، حکم اعدام صادر کرده است. وکیل رعنا که توسط مهرآفرین برای دادخواهی این پرونده ویژه استخدام شده مدتها برای گرفتن چنین حکمی تلاش کرد تا این شخص دیگر نتواند با رفتارهای مجرمانه و پرخاشگرانه‌، به رعنا و خواهر کوچکش صدمه بزند.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟