باید و نبایدهای حقوقی فرزندخواندگی در همایش کرمان/ مهرآفرین میزبان نشستی با حضور مدیران بهزیستی استان کرمان بود

باید و نبایدهای حقوقی فرزندخواندگی در همایش کرمان/ مهرآفرین میزبان نشستی با حضور مدیران بهزیستی استان کرمان بود | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۲۷,شهریور,۱۳۹۸ | 898 نفر
باید و نبایدهای حقوقی فرزندخواندگی در همایش کرمان/ مهرآفرین میزبان نشستی با حضور مدیران بهزیستی استان کرمان بود
همایش مدیران عامل خانه‌های کودک و نوجوان و روسای ادارات بهزیستی استان کرمان، ۲۵ شهریور ماه در هتل آسمان به میزبانی مهرآفرین برگزار شد.
توانمند سازی روانی واجتماعی فرزندان، بایدها ونبایدهای حقوقیِ شبه خانواده و فرزند خواندگی محورهای اصلی این همایش بود که با حضور دکتر صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان، دکتر منصوری معاون امور اجتماعی، کارشناسان ستاد و همچنین روسای بهزیستی شهرستان‌های بم، سیرجان، بافت، راور و شهربابک برگزار شد.
در طی این همایش و در حضور اساتید کشوری موضوعات مرتبط با بحث فرزندخواندگی کودکان بدسرپرست مورد بررسی قرار گرفت. در بخشی از این مراسم سعید بابایی، مدیر کل امور کودکان ونوجوانان کشور به ارائه مطالبی در زمینه سیاست‌های ملی در خصوص فرزندخواندگی پرداخت.
سپس دکتر سید مجتبی موسوی، قاضی و مشاور شبه خانواده کشور بایدها و نبایدهای حقوقی در شبه خانواده را مورد بحث قرار داد و بر ضرورت آموزش قوانین وتبصره‌های لازم پیرامون مسایل و حقوق کودکان بدسرپرست در مراکز شبه خانواده وتوانمند سازی مدیران مراکز در این زمینه تٲکید کرد.
در پایان این مراسم و پس از دقایقی پرسش و پاسخ میان مدیران، به پاس قدردانی از خیریه مهرآفرین از سوی بهزیستی استان کرمان با اهدای لوح تقدیر از فاطمه دانشور، مدیر عامل موسسه مهرآفرین و نیره ولندیاری نماینده مهرآفرین در کرمان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
لازم به ذکر است در این همایش مدیران دیگر موسسات خیریه فعال در استان از جمله خیریه کوثر مشیز، کرمانیان، آشیانه مهر، بچه‌های ما، صنعتی، آشیانه علی، کرمان پارسا، پردیس مهر مادر و فرزندان امید کوثر نیز حضور داشتند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟