نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

جمجمه امیر علی نیاز به جراحی فوری دارد

جمجمه امیر علی نیاز به جراحی فوری دارد

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
100000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10000000 - $percent=1 -

100 %

46

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

جمجمه امیر علی نیاز به جراحی فوری دارد

امیر علی و امیر محمد دوقلوهای یک سال و نیمه، از سیل‌زدگان استان لرستان هستند. در حالی که امیر محمد سالم به دنیا آمده، ریسک بارداری دوقلو نصیب امیر علی شده و استخوان جمجمه این کودک در دوران جنینی زودتر از موعد بسته شده است. امیر علی همچنین با بیماری مادرزادی قلب متولد شده و دو ماه پیش تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت. عمل قلب باز برای جثه نحیف این کودک، عمل سخت و دردناکی بود و حالا درحالی که هنوز دوره نقاهت آن جراحی به طور کامل طی نشده، به تشخیص پزشکان جمجمه کودک هم باید هرچه سریع‌تر جراحی شود. به تعویق افتادن این عمل ممکن است باعث کاهش رشد مغز امیر علی و معلولیت‌های جدی در آینده شود.
خانواده امیر علی وضعیت مالی بسیار بدی دارد. پدر  بیکار است و در اثر تصادف از لگن به پایین پلاتین در پایش تعبیه شده؛ خانه‌شان در اثر سیل تخریب شده و به دلیل نداشتن پول رهن و اجاره، مدتی است که در منزل خاله امیر علی ساکن هستند.
برای جراحی جمجمه امیر علی نیازمند کمک و همراهی یاوران مهرآفرین هستیم. مبلغ 10 میلیون تومان برای درمان امیر علی برآورد شده که از یاوران عزیز خواهشمندیم ما را در تٲمین این مبلغ یاری کنند تا دست در دست هم مانع معلولیت این کودک شویم.
فرشته‌ای پر کشید

فرشته‌ای پر کشید

سه شنبه ۱۷,تیر,۱۳۹۹ | 691 نفر

امیر علی کودک دو ساله لرستانی که در اثر اختلال جنینی دچار مشکلاتی در ناحیه . . .