نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

نوجوان ۱۶ ساله در آستانه نابینایی

نوجوان ۱۶ ساله در آستانه نابینایی

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
100739180
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10073918 - $percent=1.0073918 -

100 %

110

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

نوجوان ۱۶ ساله در آستانه نابینایی

محمد جواد تک فرزندِ پسرِ خانواده‌ای پرجمعیت است. او همراه مادر و پدر و پنج خواهرش در خانه‌ای موروثی همراه دو خانواده دیگر از اقوام زندگی می‌کنند. سهم محمد جواد و خانواده‌اش از این منزل، دو اتاق و یک آشپزخانه است.
محمد جواد ۱۶ ساله از کودکی دچار تومور پیش رونده‌ای در ناحیه صورت است که مدام رشد می‌کند. هرچند او تا به حال سه بار مورد عمل جراحی قرار گرفته، این بار رشد تومور به قدری زیاد است که پزشکان هشدار داده‌اند اگر هرچه زودتر عمل نشود، بینایی‌اش را کامل از دست می‌دهد.
این بیماری همچنین باعث انزوا و گوشه‌گیری محمد جواد شده و به گفته مادرش او حتی برای مدرسه رفتن هم با اکراه پایش را از خانه بیرون می‌گذارد. خانواده محمد جواد از نظر معیشتی وضعیت بسیار سختی دارند. پدر کارگر ساده انبار نفت است و مادر هم با وجود بیماری پوستی، در خانه‌های مردم کار نظافت انجام می‌دهد. یکی از خواهرانش نیز به بیماری اعصاب و روان مبتلاست که بیشتر اوقات در بیمارستان بستری می‌شود.
برای جراحی تومور صورت محمد جواد ۱۰ میلیون تومان هزینه برآورد شده که پرداخت آن خارج از توان خانواده است. از یاوران مهرآفرین خواهشمندیم ما را در تٲمین این مبلغ یاری و همراهی کنند.

آینده محمدجواد چه شد؟

جراحی محمد جواد موفقیت‌آمیز بود

جراحی محمد جواد موفقیت‌آمیز بود

شنبه ۳۰,شهریور,۱۳۹۸ | 1127 نفر

تومور صورت نوجوان ۱۶ ساله با حمایت یاوران مهرآفرین جراحی شد. محمد جواد . . .