نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

برای تسکین دردهای فاطمه

برای تسکین دردهای فاطمه

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
100000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10000000 - $percent=1 -

100 %

126

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

برای تسکین دردهای فاطمه

فاطمه ۷ ساله، فرزند دوم خانواده‌ای روستایی در استان کرمان است. خواهر بزرگتر فاطمه، نرجس سه سال قبل به علت بیماری کبدی فوت کرده و فاطمه هم تمام مدت عمر کوتاهش را با بیماری دست و پنجه نرم کرده است. او با شکاف کام و انحراف بینی متولد شد و چند سال بعد از تولدش، پزشکان تشخیص دادند به علت تشکیل نشدن کامل نخاع، دچار بی‌اختیاری ادرار و مشکلات جدی کلیوی شده است. در حال حاضر کلیه راست فاطمه کاملا از کار افتاده و کلیه چپ فقط ۲۰٪ کار می‌کند. او یک ماه در بیمارستان‌های جیرفت و کرمان بستری بود و پزشکان اعلام کرده‌اند که دیالیز بر روی فاطمه جواب نمی‌دهد. او فعلا باید به مدت شش ماه هر ماه یک تزریق داشته باشد و بعد از آن پزشک تشخیص می‌دهد وضعیت کلیه در چه مرحله‌ایست. در حال حاضر برای اینکه ادرار به کلیه‌های کودک برنگردد هر سه ساعت یک بار باید سونداژ انجام دهد، حتی در مدرسه، که این کار در کنار داروها بسیار پر هزینه است. همچنین قبلا روی شکاف لب فاطمه جراحی مختصری انجام شده ولی طبق گفته پزشک در هفت سالگی که دندان‌های شیری‌ می‌افتد، باید ادامه درمان با جراحی لثه پی‌گیری شود.
خانواده فاطمه در ۲ اتاق استیجاری، بدون سرویس بهداشتی و حصارکشی مناسب در یکی از روستاهای جنوب کرمان زندگی می‌کند. پدر که قبلا کارگری می‌کرده از یک سال و نیم پیش به علت دیسک مهره‌های کمر تقریبا از کار افتاده و ناتوان از کسب درآمد است. این خانواده با کمک مردم و یارانه دولت به سختی روزگار می‌گذراند. 
برادر کوچک فاطمه، امیر عباسِ سه سال و نیمه نیز  به کم کاری تیروئید مبتلاست. این کودک تا یک سالگی تحت درمان دارویی قرار داشت اما به علت مشکلات و بیماری‌های خواهرش ،  ادامه درمان او برای خانواده مقدور نبود.
  فاطمه با وجود همه مشکلات و دردهایش، سال پیش توانست مقطع اول ابتدایی را با موفقیت پشت سر بگذارد و با حمایت یاوران می‌تواند به ادامه زندگی و تحصیل امیدوار بماند. کمک هزینه درمانی لازم برای فاطمه و امیر عباس حدود ۱۰ میلیون تومان برآورد شده است. از یاوران پرمهر درخواست کمک و یاری به این دو کودک را داریم.

آینده فاطمه چه شد؟

جراحی مثانه فاطمه انجام شد

جراحی مثانه فاطمه انجام شد

شنبه ۱۶,آذر,۱۳۹۸ | 1160 نفر

فاطمه دخترک ۷ ساله کرمانی که به علت مشکلات مادرزادی، دچار از کار افتادگی کل . . .