نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

آیا رنجِ ۴ ساله‌ رضا تمام می‌شود؟/ درخواست ‌یاری برای درمان پسربچه کرمانی

آیا رنجِ ۴ ساله‌ رضا تمام می‌شود؟/ درخواست ‌یاری برای درمان پسربچه کرمانی

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
100000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10000000 - $percent=1 -

100 %

95

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

آیا رنجِ ۴ ساله‌ رضا تمام می‌شود؟/ درخواست ‌یاری برای درمان پسربچه کرمانی

شکم رضا بزرگ و متورم شده؛ در غذا خوردن مشکل دارد و مدام آنژیوکت به بدنش وصل است. همه این عوارض که از ۴سال پیش و در اثر عفونت روده شروع شد، مانع از این شده که رضای ۶ ساله بتواند مثل همسن و سال‌هایش به پیش دبستانی برود. او حتی نمی‌تواند با بچه‌های دیگر بازی و معاشرت کند چون اغلب به صورت درازکش روی زمین خوابیده. پدر رضا کشاورز است و درآمد چندانی ندارد که کفاف یک خانواده ۶ نفره را بدهد. این خانواده کرمانی ۴ سال است که درگیر درمان کوچکترین فرزند خود یعنی رضاست. او ۲۷ روز در بیمارستان افضلی‌پور کرمان بستری بوده، ۳ بار برای درمان به یزد رفته و دو سال است که زیر نظر پزشکی در تهران قرار دارد.
پدر و مادر رضا تا به حال هر کاری که توانسته‌اند برای بهبود او انجام داده‌اند. آنها هر ماه او را از کرمان به تهران می‌آورند تا داروهایش را دریافت کند. پزشک معتقد است به مرور زمان و با ادامه درمان امکان خوب شدن رضا وجود دارد. اما مشکل اصلی تٲمین هزینه داروهاست که دیگر از عهده خانواده برنمی‌آید. تهیه داروهای این کودک، آن هم با دفترچه بیمه، برای مدت چندماه طول درمانِ پیش‌بینی شده، حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.
بیماری این پسر کوچک با تدوام درمان قابل بهبودی است؛ از یاوران عزیز مهرآفرین درخواست مهر و حمایت داریم تا رضای کوچک هرچه زودتر بتواند به زندگی عادی برگردد.
رضای کوچک آسمانی شد

رضای کوچک آسمانی شد

پنجشنبه ۱۱,مهر,۱۳۹۸ | 1586 نفر

با وجود تلاش‌های پزشکان و حمایت‌های بی‌دریغ خیرین، رضا در آستانه تولد هفت س . . .