داستانسرایی برای فرار از قتل همسر

داستانسرایی برای فرار از قتل همسر | 0 دیدگاه | یکشنبه ۲۰,آبان,۱۳۹۷ | 943 نفر
 داستانسرایی برای فرار از قتل همسر

باورش سخت است که خانواده‌ای هشت‌نفری در پایتخت در اتاقکی ۶‌متری به دور از امکانات شهری زندگی کنند، اما مرد افغانی همراه همسر و شش‌فرزند قد و نیم قدش در آلونک ۶‌متری در بیابان‌های حوالی شهرک نفت زندگی می‌کرد. او به‌طرز هولناکی همسرش را مقابل چشمان فرزندانش به قتل رساند، متهم برای فریب مأموران شروع به داستانسرایی کرد، اما تحقیقات فنی راز این جنایت را برملا کرد.

به گزارش جوان، ساعت‌۱۵:۵۰‌عصر روز پنج‌شنبه قاضی محسن مدیر‌روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۴۰‌باغ‌فیض از قتل زن جوانی در خانه‌ای حوالی شهرک نفت با خبر و همراه تیمی ازکارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی وقتی قدم به قتلگاه زن جوان که اتاق کوچکی در بیابان‌های انتهای خیابان‌۲۷‌در شهرک‌نفت بود، گذاشتند باورشان نمی‌شد که زن و شوهری جوان با شش‌فرزند قد و نیم قد که کوچکترین آن‌ها شیرخوار و بزرگترین آن‌ها دختری ۱۳‌ساله است در این آلونک که اتاق پذیرایی، خواب، آشپزخانه و حمام در آن قرار داشت زندگی می‌کنند.

تیم جنایی در گام نخست با جسد زن ۳۵‌ساله‌ای به نام فرزانه که با اصابت حدود ۱۵‌ضربه چاقو به قتل رسیده بود روبه‌رو شدند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت مقتول و شوهرش که افغانی هستند از مدتی قبل در این اتاقک بدون امکانات همراه شش فرزندشان زندگی می‌کردند. همچنین مشخص شد شوهر زن فوت شده که همراه خانواده‌اش تحت پوشش اداره بهزیستی است ساعتی قبل با مددکار بهزیستی تماس گرفته و مدعی شده است همسرش با چاقو اقدام به خودزنی و فوت کرده است.

پس از اعلام این خبر بلافاصله مددکار این خانواده در محل حاضر می‌شود و با دیدن این صحنه هولناک که مقابل چشمان فرزندان رخ داده است موضوع را به مأموران پلیس خبر می‌دهد و بدین ترتیب تیمی از مأموران کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض برای بررسی موضوع راهی محل می‌شوند.

مأموران در محل با جسد خونین زن جوان روبه‌رو می‌شوند که شوهرش ادعا می‌کند همسرش خودزنی کرده است، اما بررسی‌های مأموران نشان می‌دهد زن جوان به قتل رسیده و خودزنی نکرده است. بنابراین با حفظ صحنه حادثه موضوع را به قاضی مدیر‌روستا خبر می‌دهند.

دختر ۱۳‌ساله مقتول در ادعایی به تیم جنایی گفت: ساعتی قبل پدرم و مادرم با هم درگیر شدند. پدرم، مادرم را زد و بعد هم چاقو برداشت و مادرم را زخمی کرد. لحظاتی بعد مادرم چاقو را از پدرم گرفت و چند ضربه به خودش زد. در حالی که بررسی‌ها حکایت از این داشت مقتول به دست شوهرش به قتل رسیده است، تیم جنایی تحقیقات خود را از شوهر وی آغاز کرد.

مرد جوان در ادعایی گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم. امروز با هم درگیر شدیم و من او را کتک زدم و او هم مرا کتک زد. عصبانی شدم و چاقویی برداشتم و چند ضربه به همسرم زدم و کنار رفتم که همسرم چاقو را از من گرفت و شاهرگش را قطع کرد. همسرم خونین نقش بر زمین شد و من با مددکارمان تماس گرفتم و موضوع را اعلام کردم.

تیم جنایی در ادامه تحقیقات به تن‌پیمایی از مقتول پرداختند که با آثار کبودی و زخم‌های قدیمی روی بدن زن جوان روبه‌رو شدند که نشان می‌داد وی قبلاً مورد شکنجه‌های سختی قرار گرفته است. مأموران دریافتند مقتول با اصابت ۱۵‌ضربه چاقو به سر و صورت و بدنش به قتل رسیده است و اینکه شوهرش مدعی است او شاهرگش را زده است دروغ است. از سوی دیگر زخم‌هایی در قسمت راست بدن مقتول بود و آثار دفاعی هم روی دستان مقتول مشخص بود که همگی نشان می‌داد مقتول از سوی شوهرش به قتل رسیده است.

از طرف دیگر هم در تحقیقات از فرزندان دیگر مقتول معلوم شد وی دختر ۱۳‌ساله‌اش را تهدید کرده‌است تا داستانسرایی او درباره خودزنی مادرش را مقابل مأموران تأیید کند. بنابراین مأموران مرد ۳۰‌ساله را به اتهام قتل همسرش بازداشت کردند و برای تحقیقات فنی و روشن شدن زوایایی این حادثه در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دادند.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه و انتقال جسد برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ، قاضی مدیر روستا دستور داد فرزندان مقتول تا شناسایی اولیای‌دم و بستگانشان در اختیار اداره بهزیستی قرار بگیرند.

منبع: تابناک

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟