مرکز ارتباطات وامور بین الملل در پیامی روز جهانی کودک را تبریک گفت :

مرکز ارتباطات وامور بین الملل در پیامی روز جهانی کودک را تبریک گفت : | 0 دیدگاه | دوشنبه ۱۶,مهر,۱۳۹۷ | 1209 نفر
مرکز ارتباطات وامور بین الملل در پیامی روز جهانی کودک را تبریک گفت :

امروز در کشور ما کودکان بسیاری هستند که شرایط سختی را  تجربه می کنند؛ همانند هوای بسیار گرم و یا بسیار سرد ، کار در خیابان ، تکدی گری ،عدم وجود آغوش گرم خانواده  و حتی در همین حال بعضی از کودکان نیز با تبعیض، آزار و خشونت در محیط خانواده و جامعه دست و پنجه نرم می کنند. بدیهی است که این شرایط موجب پیشرفت کودکان نمی شود و اهمیت توجه به حقوق کودکان نادیده گرفته میشود.

مهرآفرین عمیقا متعهد است تا برای همه ی کودکان تحت حمایت ، می بایست شرایط زندگی با کیفیت و امکان آموزش فراهم کند. این محیط می بایست ضمن آنکه کودکان را از هرگونه خطر فیزیکی وخطرات سلامت مصون نگاه دارد، توجه ویژه ایی به احساسات و عواطف کودکان، بهداشت روان و تندرستی کودکان مبذول دارد و آنان را از هرگونه آزار کلامی و احساسی، آزار و اذیت جنسی، تبعیض های نژادی و قومی، غرض ورزی و رنجاندن از طرف شخص ثالث محافظت کند.

در سالهای فعالیت مهرآفرین سعی گردیده است که رسالت حمایت از حقوق کودکان در راس استراتژی های موسسه قرار گرفته و از هیچ تلاشی برای تحقق آن دریغ ننماید.

 ما میدانیم که نمی توان شرایط مطلوب را بدون بهره گیری از ظرفیت یاوران و حامیان مهرآفرین فراهم نمود. بی شک موفقیت کار ما در اجرایی کردن رسالت حمایت از حقوق کودک به شدت وابسته به همکاری نزدیک و شراکت با همه ی نقش آفرینان در مهرآفرین است. کلید اصلی راه مان این است که چگونه به جلو حرکت کنیم و مطمئن شویم که اقدامات انجام شده در سطح جامعه مفید و موثر است؛ و با ارتباط دادن آن با آموزش، از یادگیری کافی کودکان اطمینان حاصل کنیم.در پایان، روز جهانی کودک را به تمامی کودکان ایران زمین و تلاشگران این عرصه تبریک می گوییم.

به امید روزی که هیچ کودک نیازمندی نباشد.

 

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟