امسال چون سال های گذشته اول مارکت میزبان مادران و کودکان تحت حمایت موسسه در مشهد مقدس بود

امسال چون سال های گذشته اول مارکت میزبان مادران و کودکان تحت حمایت موسسه در مشهد مقدس بود | 0 دیدگاه | سه شنبه ۱۶,مرداد,۱۳۹۷ | 1058 نفر
امسال چون سال های گذشته اول مارکت میزبان مادران و کودکان تحت حمایت موسسه در مشهد مقدس بود
امسال از نمایندگی های هرمزگان ، کرمان ( کودکان مرکز اقامتی شبانه روزی و زلزله زدگان کوهبنان ) ، مرکزی و کرمانشاه ( زلزله زدگان سر پل ذهاب ) مسافرینی به مشهد مقدس داشتیم . 
از آنجائیکه سفر فواید فراوان داشته و می تواند در ایجاد روحیه نشاط و تجدید قوا موثر باشد از اینرو برگزاری این سفر های چند روزه به مناطق مختلف دیدنی و زیارتی کشور  در دستور برنامه های مهرآفرین قرار دارد . کلیه هزینه های سفر پنج روزه به مشهد مقدس توسط شرکت اول مارکت به مدیریت آقای قدیر کاشانی با بهترین کیفیت خدمات پرداخت شد .
همچنین در این سفر به همه مسافران هدیه کارت جهت خرید نیز از سوی اول مارکت اهداء شد. در حین سفر تورهای نیمروزه گردشگری در مشهد و بازدید از مناطق دیدنی و تفریحی آن نیز انجام شد . 
در بین مسافرین رعنا و خواهرش نازنین افغانی پور  نیز حضور دارند . رعنا تنها کودک ایرانی است که در ایران مورد اسیدپاشی از سوی پدر قرا گرفت که در این حادثه مادر رعنا فوت کرد و پدر نیز بزودی اعدام میشود .

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟