اجرای کنسرت گروه مهربانی به نفع کودکان کرمانشاه

اجرای کنسرت گروه مهربانی به نفع کودکان کرمانشاه | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۲۹,آذر,۱۳۹۶ | 1264 نفر
اجرای کنسرت گروه مهربانی به نفع کودکان کرمانشاه
کنسرت گروه مهربانی به خوانندگی وحید تاج، به همت موسسه مهرآفرین و همکاری موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی، به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه برگزار شد.
گروه مهربانی به سرپرستی سلمان سالک برای مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه مهرآفرین در مناطق زلزله زده، در تالار وحدت تهران به روی صحنه رفت.
در ابتدای برنامه، ویدئو کلیپی برای معرفی فعالیت‌های مهرآفرین به حضار پخش شد و سپس گروه مهربانی با نوازندگان و خواننده خود، وحید تاج به روی صحنه آمد. این گروه با اجرای قطعات زیبا و خاطره‌انگیز موسیقی سنتی، لحظات دلپذیری را برای حضار رقم زد.
در حاشیه برگزاری این کنسرت، فاطمه دانشور، مدیرعامل و بنیانگذار مهرآفرین نیز لحظاتی ‌‌به روی صحنه رفت و حضار را به مشارکت در حمایت از کودکان کرمانشاهی دعوت کرد. او از آنها خواست که در حد توانشان، به برآورده کردن آرزوهای کودکانی که در زلزله آسیب دیده اند، کمک کنند، ولو در حد تهیه یک اسباب‌بازی.
دانشور از دختران کوچکی گفت که عروسک‌هایشان زیر آوار مانده و هر هفته از او می‌خواهند این بار که به کرمانشاه می‌رود، برایشان عروسک ببرد. او یادآوری کرد که تعداد قابل توجهی از این کودکان، حتی قبل از وقوع زلزله دچار بیماری‌ها و معلولیت‌های جدی بوده‌اند که منشٲ آن‌ها، بمباران‌های شیمیایی دوران جنگ بوده است.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟