دانشور پس از بازدید سه روزه خود از مناطق زلزله زده خبر داد / تامین کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان استان کرمانشاه توسط موسسه مهرآفرین

دانشور پس از بازدید سه روزه خود از مناطق زلزله زده خبر داد / تامین کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان استان کرمانشاه توسط موسسه مهرآفرین | 0 دیدگاه | دوشنبه ۲۹,آبان,۱۳۹۶ | 1776 نفر
دانشور پس از بازدید سه روزه خود از مناطق زلزله زده خبر داد / تامین کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان استان کرمانشاه توسط موسسه مهرآفرین
مدیر عامل موسسه خیریه مهرآفرین گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته طی روزهای آینده کانکس‌های برای اسکان موقت زلزله زدگان توسط  یاوران مهر آفرین تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی مهرآفرین  فاطمه دانشور در پایان بازدید سه روزه خود از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه،اظهار کرد: در طی روزهای گذشته بازدیدهای میدانی از روستاهای زلزله زده انجام دادم و از نزدیک در جریان مشکلات مردم زلزله زده قرار گرفتم.
وی با اشاره به نیازهای مردم زلزله زده استان بیان کرد: متاسفانه در این حادثه شاهد سوء مدیریت بر بحران بودیم به طوری که این موضوع باعث عدم توزیع صحیح اقلام و همچنین دورریز شدن بخشی از کمکهای مردمی شد ..
دانشور ادامه داد: با توجه به گذشت چند روز از زلزله در استان کرمانشاه، هنوز مدیریتی برای توزیع صحیح اقلام وجود ندارد هم اکنون از نیازهای ضروری مردم زلزله زده چادر و کانکس است.
مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین بیان کرد: امیدوارم مسولان در بخش‌های مختلف و با توجه به در پیش بودن بارندگی در مناطق زلزله زده تمهیداتی را برای اسکان موقت و ایمن خانواده‌ها در نظر بگیرند.
وی همچنین از برنامه ریز موسسه مهرآفرین برای ارائه خدمات به مردم زلزله زده خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته محموله هایی شامل موادغدایی،پوشاک ،چادر، وسایل گرمایشی و شیرخشک به مناطق زلزله زده ارسال شده است و مازاد آن نیز در کرمانشاه دپو شده و قرار است بر اساس برنامه ریزی و بطور متناوب در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.
دانشور اضافه کرد:همچنین قرار است با حمایت یاوران مهر آفرین و کمک های جمع اوری شده طی روزهای آینده کانکس هایی با کاربری مختلف اقامتی و بهداشتی به مناطق زلزله زده ارسال شود.
مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین با اشاره به شرایط زلزله زدگان و به ویژه کودکان و زنان بیان کرد: با توجه به حساسیت موسسه قطعا اقدامات حمایتی از این افراد در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه طی ماه‌های آتی نیز خدمات موسسه مهر آفرین به کودکان و زنان در منطقه زلزله زده ادامه خواهد داشت،گفت: بر همین اساس تدبیری شده که مددکاران و داوطلبان موسسه تا هر زمانی که لازم باشد در محل حضوری موثر داشته باشند .
وی افزود: تا این لحظه ارزش کمک های جمع آوری شده برای زلزله زدگان استان کرمانشاه از طریق کمک های مردمی و یاوران موسسه 6/927/680/030 ریال بوده است که 4/257/680/030ریال نقدی و2/670/000/000 ریال غیرنقدی ( تقریبی) است . تاکنون از جمع مبالغ نقدی جمع آوری شده مبلغ 3/756/140/000ریال آن صرف تهیه کالاهای اساسی اعلامی نیازمندان زلزله زده شامل چادر ، پتو ، دارو ، لوازم بهداشتی شیرخشک ، لباس گرم و کاپشن -برای کودکان زیر ده سال شده است.
گفتنی است کمک های غیرنقدی شامل دارو، چادر ، پتو ، آب معدنی ، پوشک بچه ، پوشاک ، نوار بهداشتی ، شیشه شیر و .... نیز به مناطق زلزله زده ارسال شده و بطور مرتب در حال ارسال است که توزیع آن بصورت متناوب و از طریق داوطلبین محلی و بومی مهرآفرین صورت گرفته و ادامه خواهد داشت . الباقی مبلغ باقی مانده که 501/540/030 ریال است باضافه کمک‌های آتی که همچنان ادامه دارد صرف ضروریاتی چون تهیه کانکس خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی مهرآفرین  فاطمه دانشور در طی بازدید سه روز خود از علاوه بر بازدید از سرپل ذهاب از روستاهای ازگله، ثلاث باباجانی، کوئیک، و سایر روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه بازدید کرد.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟