جمعی از کودکان و نوجوانان تحت پوشش مهرآفرین، در راستای اردوهای تفریحی آموزشی موسسه، از کاخ گلستان بازدید کردند.

جمعی از کودکان و نوجوانان تحت پوشش مهرآفرین، در راستای اردوهای تفریحی آموزشی موسسه، از کاخ گلستان بازدید کردند. | 0 دیدگاه | سه شنبه ۳۱,مرداد,۱۳۹۶ | 1300 نفر
جمعی از کودکان و نوجوانان تحت پوشش مهرآفرین، در راستای اردوهای تفریحی آموزشی موسسه، از کاخ گلستان بازدید کردند.
این کودکان که برای آشنایی با بناهای تاریخی به این اردو رفته بودند، از شکوه و عظمت کاخ گلستان مبهوت و شگفت زده شدند. تماشای لوسترهای بزرگ، مبلمان مجلل و تابلوهای گرانقیمت این بنای باستانی برای کودکان جالب و هیجان انگیز بود.
آنها در محوطه می دوند تا به تمام بناها سری بزنند و با ذوق و شوق خانه پهلوی ها را تماشا می کردند.
دیدن چنین بنای پرتجملی، برای این بچه ها که اکثرا در خانه های ۳۰-۴۰ متری، با خانواده های پرجمعیت زندگی می کنند رویایی و شگفت انگیز بود. بعضی از آنها از رباط کریم و قاسم آباد، با کمک هزینه ای که مهرآفرین پرداخت کرده، به این اردو آمده بودند و از گذراندن ساعتی به تفریح در کنار همسن و سال های خود شاد و هیجان زده بودند.
آنها با کنجکاوی تمام نشدنی از تمام بخش های کاخ موزه از جمله شمس العماره، الماس، مردم شناسی، عکسخانه، عمارت بادگیر دیدن کردند و سوال های بیشماری از راهنمایان پرسیدند.
بعد از یک بازدید طولانی و عکاسی از اشیا و مجسمه های مختلف کاخ، از بچه ها در فضای باز با ساندویچ پذیرایی شد. آنها با لبی خندان این اردوی چندساعته را به پایان رساندند و با خاطره ای شاد از کاخ گلستان خداحافظی کردند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟