عمو حامی و خاله مریم در جشن تولد کودکان مهرآفرین

عمو حامی و خاله مریم در جشن تولد کودکان مهرآفرین | 0 دیدگاه | سه شنبه ۲۴,مرداد,۱۳۹۶ | 2389 نفر
عمو حامی و خاله مریم در جشن تولد کودکان مهرآفرین
مهرآفرین، برای کودکان متولد بهار و تابستان خود را جشن تولد گرفت.
160نفر از کودکان و نوجوانان تحت پوشش مهرآفرین به همراه مادران خود در فرهنگسرای اخلاق گرد هم آمدند تا در مراسمی شاد، به مناسبت جشن تولدشان شرکت کنند.
گروه حامی که به صورت افتخاری اجرای این مراسم را تقبل کرده بود، از همان ابتدا با اجرای موزیک های شاد محلی و برنامه های جذاب و متنوع، بچه ها را سر ذوق آورد.
مادران که در ردیف های انتهایی سالن نشسته بودند به اندازه فرزندانشان ابراز خوشحالی می کردند. بعضی از مادران به مسئولان برگزاری برنامه گفتند که مدتهاست در هیچ مراسم شادی شرکت نکرده اند و حالا مثل بچه ها ذوق می کنند.
عمو حامی و خاله مریم با اجرای مسابقه های متنوع و اهدای جوایز در طول مراسم بچه ها را به هیجان آوردند. آنها با دعوت از بچه ها روی صحنه و شوخی در قالب مسابقه های موزیکال، لحظاتی شاد و مفرح برای تماشاچیان رقم زدند. مسابقه کیک خوری، خوانندگی و داستان گویی از برنامه هایی بود که مورد استقبال و تشویق فراوان واقع شد.
جشن مهرآفرین، با اهدای کادوی تولد به تمام کودکان حاضر در سالن، فوت کردن شمع و گرفتن عکس یادگاری با کیک تولد پایان گرفت.
در انتهای مراسم از مهمانان با کیک و غذا پذیرایی شد.
از گروه حامی به خاطر هدیه دادن این لحظات شاد به کودکان مهرآفرین سپاسگزاریم. از خانم مژده راضی بابت تهیه کیک تولد، از خانم شالچی که هزینه ناهار را تقبل کردند، از خانم طناز گودرزیان که هدیه تولد پسران را تهیه کردند و همچنین از خانم الهه دیهیم جو، آقای فرهادکفاش وجمعی از معلمین همراه جهت تهیه هدایای دختران کمال تشکر را داریم. از فرهنگسرای اخلاق نیز بابت این میزبانی گرم و صمیمی، بی نهایت سپاسگزاریم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟