همزمان با ولادت امام هشتم شیعیان،، سی نفر از مددجویان تحت پوشش واحد خط چهار حصار کرج مهرآفرین، راهی مشهد مقدس شدند.

همزمان با ولادت امام هشتم شیعیان،، سی نفر از مددجویان تحت پوشش واحد خط چهار حصار کرج مهرآفرین، راهی مشهد مقدس شدند. | 0 دیدگاه | دوشنبه ۱۶,مرداد,۱۳۹۶ | 1294 نفر
همزمان با ولادت امام هشتم شیعیان،، سی نفر از مددجویان تحت پوشش واحد خط چهار حصار کرج مهرآفرین، راهی مشهد مقدس شدند.
همزمان با ولادت امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا علیه السلام، سی نفر از مددجویان تحت پوشش واحد خط چهار حصار کرج مهرآفرین، به مدت پنج روز راهی مشهد مقدس شدند.
زائران این سفر معنوی، مادران و کودکانی بودند که تا به حال مشهد مقدس را زیارت نکرده بودند. زیارت آستان آن حضرت در روز تولدش، زمانی برای این مددجویان رویا محسوب می شد که با کمک یکی از یاوران موسسه به واقعیت تبدیل شد. هماهنگی و تدارکات به نحوی انجام شد که این مددجویان در بهترین شرایط ممکن اقامت کنند و با بهره مندی از امکانات مناسب، سفر راحتی داشته باشند. آنها علاوه بر زیارت حرم امام رضا از برخی مکان های تفریحی، تاریخی شهر مشهد نیز بازدید کردند.
شور و شعف زائران مهرآفرین در این سفر وصف ناپذیر بود. آنها در مراسم تولد امام رضا در حرم مطهر ایشان حضور داشتند و ساعتها به دعا و نیایش پرداختند.
این سفر با حمایت یاور ارجمند موسسه، جناب آقای کاشانی انجام شد. ضمن سپاسگزاری از ایشان، آرزومندیم دعای خیر زائران بدرقه راهشان باشد.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟