سفره هایی سرشار از مهربانی/ ایتام میهمان سفره های افطارخیریه مهر آفرین

سفره هایی سرشار از مهربانی/ ایتام میهمان سفره های افطارخیریه مهر آفرین | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۲۴,خرداد,۱۳۹۶ | 1392 نفر
سفره هایی سرشار از مهربانی/ ایتام میهمان سفره های افطارخیریه مهر آفرین

این روزها سفره های پر نعمت اما ساده در جای جای شهر توسط خیرین با تاسی از امامان معصوم(ع) برپا می شوند و ایتام میهمانان ویژه این ضیافت هستند.
به گزارش نسیم صبا: با آغاز ماه مبارک رمضان سفره های افطار رنگ و بوی سادگی و مهربانی به خود می گیرند و در کنار این سفره های ساده انسان هایی که میهمان ماه خدا بوده اند با زمزمه دعا و مناجات روزه خود را افطا رمی کنند.
 یکی از مناسبت های مهم ماه مبارک رمضان میلاد امام حسن(ع) است که در نیمه ماه رمضان دنیا را روشن ساخت و به همین مناسبت گستراندن سفره های افطار در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) به اوج خود می رسد و خیرین با تاسی از امام حسن(ع) روزه داران را خصوصا نیازمندان را میهمان این سفره ها قرار می دهند.
سفره هایی که به دور از هر گونه تجمل گرایی و اسراف پهن شده و فقیر و غنی با صفا و صمیمت در کنار هم می نشینند و از برکات این سفره بهره مند می شوند.
خیرینی که در این ماه برای بهره بردن اجر و ثواب همه تلاش خود را به کار می گیرند و با نیت خیر و با هدف دستگیری از نیازمندان سفره های کریمانه برپا می کنند و روزه داران هم با دعا و مناجات شاکر خدا بوده و میهمان این سفره ها می شوند.
کمک به نیازمندان در این ماه بسیار توصیه شده و دیده می شود که سفره هایی برای ایتام در جای جای شهر برپا می شود.
"نیره ولندیاری نماینده خیریه مهرآفرین در کرمان گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون ۱۰۰۰ نفراز ایتام استان کرمان که تحت پوشش خیریه مهر آفرین بودنداطعام شده اند که اطعام ایتام دراستان کرمان طی چند مرحله ودرشهرستانهای استان انجام شده است.
وی اضافه کرد: در اینجا لازم می بینم از خیر ومدیر خیریه مهرآفرین در کشور خانم فاطمه دانشور وخیرین محترم در استان کرمان تشکر وقدر دانی کنم
وی ادامه داد:اطعام ایتام در استان کرمان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد که این ضیافت افطار یکی ازبرنامه های خیریه مهر آفرین در سراسر کشور در ماه رمضان است.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟