فوتسال برای یک دلی و صمیمیت

فوتسال برای یک دلی و صمیمیت | 0 دیدگاه | دوشنبه ۲۳,اسفند,۱۳۸۹ | 1116 نفر

عصر پنج شنبه 19 اسفند 89، در زمین تمرین تیم فوتسال مهرآفرین اتفاقات جالبی رخ داد. تیمی متشکل از کارکنان موسسه مهرآفرین و شرکت سیاحان سپهر آسیا (بزرگ ترین حامی مالی مهرآفرین) با نام تیم "مهرآسیا" به زمین تیم مهرآفرین رفتند و یک بازی دوستانه با بچه های مهرآفرین انجام دادند. این بازی با نتیجه 9 بر 2 به سود تیم مهرآفرین به پایان رسید. اما فارغ از نتیجه ی به دست آمده ، موضوع مهم تر صمیمیت مابین بچه های تیم مهرآفرین، کارکنان و مسئولین موسسه مهرآفرین بود. بچه ها، از این که مدیران موسسه از بازی آن ها از نزدیک دیدار می کردند خوشحال بودند و هیجان زیادی برای بازی با کارکنان موسسه داشتند. حضور تعدادی از خانواده های بچه ها در جمع تماشاچیان، شور و اشتیاق ویژه ای به فضای سالن بخشیده بود.
مسئولین و کارکنان موسسه هم از این که بچه ها را آماده و سرحال و با انگیزه می دیدند، خشنود بودند و از این که بخشی از ثمره ی کار خود را می دیدند احساس رضایت داشتند.
شریفی، مربی تیم مهرآفرین ضمن سپاس از همکارانی که در این بازی حضور یافتند یا بچه ها را تشویق می کردند، این بازی را اتفاق خوبی دانست که اثرات مثبتی بر روی روحیه و انگیزه ی بچه ها داشت و اظهار امیدواری کرد که این حرکت ها همچنان ادامه داشته باشد. وی از حضور و توجه بنیان گذاران موسسه، خانم دانشور و آقای اکبریان و همچنین حمایت آقای احمدنیا که از یاوران موسسه هستند قدردانی کرد.
در پایان بازی مدیر عامل مهرآفرین با اشتیاق هدایای بازیکنان تیم برنده یعنی مهرآفرین را شخصا به تک تک بازیکنان اهدا کرد. از بازیکنان تیم مهرآسیا نیز با اهدای لوح های تقدیر نیز قدردانی شد. ضمن این که به چهار نفر از بهترین بازیکنان مهرآسیا، آقایان : بهزاد نورحسینی، میثم محمدی، لطفی و محمد رضا بنایی (از یاوران موسسه) هدایایی تقدیم شد.
عکس های مسابقه حال و هوای بچه ها را به زیبایی نمایش می دهند..................

  • فوتسال
  • مربی

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟