نامه ی تشکر مددجویی که یاری شد

نامه ی تشکر مددجویی که یاری شد | 0 دیدگاه | دوشنبه ۱۹,اردیبهشت,۱۳۹۰ | 1274 نفر


با اضافه شدن بخش "نگذاریم خاموش شوند" در سایت مهرآفرین کمک های زیادی از طرف نیکوکاران عزیز به کسانی شد که نیازمند حمایت فوری بودند. یکی از این افراد خانم ناهید ق بود که به ایشان نیز کمک شد و این خانم هم نامه ی تشکری برای یاورانی که او را یاری کردند نوشت و برای ما ارسال کرد تا به آنان برسانیم. در زیر بخشی از زندگی ناهید همراه با لینک داستان زندگی اش در آرشیو "نگذاریم خاموش شوند" آورده ایم و در بخش بعدی متن نامه ی این خانم آمده است. تصویر نامه هم به صورت عکس ضمیمه ی مطلب شده است. سپاس از عزیزانی که ناهید را یاری کردند.

"شوهرم خونواده ی خوبی داشت ، ولی خودش از همون اول هم مشروب می خورد ، دیگه به الکل معتاد شده بود ، کتک می زد ، فحاشی می کرد ، خرجی نمی داد . . . اما هرجوری بود زندگیمو حفظ کردم تا این آخری ها ، که هم سنش رفته بود بالاتر هم هم مصرفش ، دیگه امنیت نداشتیم ، نه خودم ، نه بچه هام. یه آپارتمان 50 متری یه خوابه داشتیم ، که شوهرم کرده بودش پاتوق ، رفیقای مثل خودشو میاورد خونه ، اونا تو حال بودن ، منو این سه تا هم تو اتاق خواب ، خدا می دونه که تا صبح از ترس چادر سر می کردیم و چمباتمه می زدیم گوشه ی اتاق تو بغل هم . که مبادا در و باز کنن بیان تو اتاق سر وقتمون !
دیگه طاقتم طاق شد ، ازش طلاق گرفتم . جایی برای زندگی نداشتم
..."

داستان زندگی ناهید

متن نامه ی تشکر ناهید

با سلام و خسته نباشید.
آقا یا خانم محترم خیر
با این که ارزو داشتم بیشتر خیر باشم تا مستمند اما به اراده و خواست خدای خودم احترام قائلم و شکرگزار موقعیت سخت خودم و بچه هایم. از این که تشکر مرا در برابر لطف بی ریای خود قبول کنید ممنونم. برای شما از خدا می خواهم همین طور که در ضعف و ناتوانی آبروی من و فرزندانم را حفظ و خیلی غیابی حمایت خود را از ما دریغ نکردید خدا نیز در همه حال و لحظه و حتی زمانی که همه امیدها و پول ها به دردی نخورد، خدا نیز مانند شما اما به اندازه قدرتش شما را حمایت کند.
خواهر کوچک شما : ناهید ق

 

  • نگذاریم خاموش شوند

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟