گزارش مهمانی تابستان 91 مهرآفرین

گزارش مهمانی تابستان 91 مهرآفرین | 0 دیدگاه | پنجشنبه ۱۹,مرداد,۱۳۹۱ | 1186 نفر
گزارش مهمانی تابستان 91 مهرآفرین
گزارش مهمانی تابستان 91 مهرآفرین

مهمانی فصل تابستان مهرآفرین روز 15 مرداد سال 91 در هتل بزرگ تهران برگزار شد. در این مراسم که همراه پذایرایی در زمان افطار بود، کتایون ریاحی سفیر مهرآفرین، و جمعی از یاوران و بازرگانان موفق حضور داشتند. پس از اذان مغرب و افطار، مجری برنامه، دکتر نظری به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به مهمانان در خصوص موسسه مهرآفرین و چگونگی تاسیس و فعالیت آن توضیحاتی را برای حضار ارائه کرد. سپس فیلمی از سفر کتایون ریاحی به بندرعباس و محرومیت های مردم آن منطقه که از کمترین امکانات برای زندگی برخوردار بودند به نمایش درآمد. در بخش بعدی فاطمه دانشور بنیانگذار و مدیر عامل مهرآفرین در خصوص ماموریت و اهداف مهرآفرین صحبت کرد و به شرح جزئیاتی از سفر اخیرش به زاهدان به همراه کتایون ریاحی برای توزیع خواربار پرداخت. وی از کودکانی سخن گفت که بزرگ ترین آرزویشان تنها یک سبد میوه بود. پس از صحبت های بنیانگذار مهرآفرین فیلمی دیگر از سفر سفیر مهرآفرین به استان کرمان به نمایش درآمد. که در این فیلم نیز هموطنان محروم از مشکلات و دردهایشان میگفتند. در بخش دیگری از برنامه مهدی امین لاری هنرمند جوان و با استعداد کشورمان به روی صحنه آمد و با ترانه های خواند و با گیتارش نواخت لحظات خوشی را برای مهمانان به وجود آورد. مهدی امین لاری استعداد خاصی در ترانه سرایی و ساخت ملودی فی البداهه دارد به این صورت که اغلب در اجرای برنامه ها از افراد حاضر در جمع میخواهد تا کلماتی را بگویند و او با همان کلمات در لحظه ترانه ای می سازد و ملودی را نیز با نواختن گیتارش روی آن ترانه اجرا می کند.
پس از اجرای مهدی امین لاری که با استقبال حضار همراه بود، کتایون ریاحی سفیر مهرآفرین دقایقی در میان جمع صحبت کرد. وی از مسائل گوناگونی که در سفرهایش همراه با دست اندرکاران موسسه مهرآفرین به کرمان، بندر عباس و زاهدان داشت سخن گفت و به این نکته اشاره کرد که برای داشتن جامعه ای بهتر همه باید تلاش کنیم تا چهره زشت فقر مادی و فرهنگی را از کشورمان بزداییم.
سفیر مهرآفرین در بخش پایانی حرف هایش خطاب به مهمانان گفت: در این سفرهایی که فیلم آنها را مشاهده کردید من به درد و دل مردم گوش می دادم و در مقابل میگفتم که خداوند هرگز شما را تنها نمی گذارد و فرشته هایی هستند که شما را یاری خواهند کرد. امروز شما همان فرشته ها هستید که با کمک های تان این هموطنان محروم را تنها و بی پناه نمی گذارید.
در پایان یاوران و همراهان همیشگی مهرآفرین کمک های خود را به کودکان اهدا کردند.

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟