کمک های یاوران مهرآفرین در مناطق زلزله زده

کمک های یاوران مهرآفرین در مناطق زلزله زده | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۰۱,شهریور,۱۳۹۱ | 1039 نفر
کمک های یاوران مهرآفرین در مناطق زلزله زده
 کمک های یاوران مهرآفرین در مناطق زلزله زده

جمعي از ياوران مهرآفرين ساكن تهران تعدادي از اقلام مورد نياز زلزله زدگان آذربايجان را به اين مناطق ارسال كردند. اين كار خير كه با همكاري ياوران مهرآفرين و نماينده مهرآفرين تبريز در تاریخ 26 / 5/ 91 در روستاهاي باجه باج و چاوانلار از بخش خواجه شهرستان ورزقان انجام گرفت، باعث ایجاد شادي در بين روستاييان شد. با ورود خودروي حامل كمكها به كمپهايي كه كمي دورتر از روستاهاي تخريب شده احداث شده بود ، زنان و كودكان جهت دريافت كمكها ميشتافتند. هركس بنا به نيازي كه داشت درخواستي ميكرد، سعي شد تا همه دست پر به چادرهايشان بازگردند.
روستاييان اين منطقه كه از مشكلات بهداشتي رنج مي بردند با توزيع صابون و ساير  وسايل بهداشتي ضمن تشكر از مهرآفرينان خواستار ارسال بيشتر اين اقلام شدند .از جمله اقلام توزيع شده ميتوان به : پتو – لباس –روسري- چاي و قند – برنج و روغن – صابون و شامپو ومواد شوينده – نان و آب معدني – انواع كنسرو و ... اشاره كرد .
علاوه بر اين كمكها مقداري كمك مالي به خانواده هاي نيازمند انجام شد . در اين ميان خانواده اي بود كه دختر تازه عروس خود را در زلزله از دست داده بود و پدر خانواده در بيمارستان تبريز بستري بود ، ساير اعضا خانواده جهت تردد به شهر و عيادت پدر نيازمند هزينه كرايه راه بودند .
در پایان خاطرنشان می شود که اولین محموله جمع آوری شده کمکهای غیرنقدی یاوران  موسسه مهرآفرین به همراه گروهی از داوطلبان در تاریخهای هفتم و هشتم شهریور ماه به منطقه اعزام خواهد شد.


دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟