در جشنواره جوملا وبسایت مهرآفرین شایسته تقدیر اعلام شد

در جشنواره جوملا وبسایت مهرآفرین شایسته تقدیر اعلام شد | 0 دیدگاه | سه شنبه ۳۰,آبان,۱۳۹۱ | 1071 نفر
در جشنواره جوملا وبسایت مهرآفرین شایسته تقدیر اعلام شد
در جشنواره جوملا وبسایت مهرآفرین شایسته تقدیر اعلام شد

استفاده کنندگان جوملا از خلا‌‌‌ق ترین و ایده پردازترین طراحان وب هستند که شاید به هر دلیلی جوملا در این فرآیند نقش مهمی را داشته باشد. اما گسترش جوملا به جهت استفاده همین علاقه‌مندان می‌باشد.

با توجه به برگزاری سمینار جوملا در ایران - کرمان برای همه هموطنان فعال در طراحی وب و جوملا جشنواره‌ای  کلید خورد تا قدرت ایرانیان را در استفاده از جوملا به نمایش گذاشته شود.

از اهداف اصلی این جشنواره، می‌توان به تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی به واسطه جوملا، ایجاد فرصتی مناسب برای عرضه و رقابت کیفی و کمی وب‌سایت‌های جوملایی ایرانی در جهت رشد، شکوفایی و همچنین رونق بخشی به بازار داخلی و صادرات در‌ این حوزه، فراهم کردن محیطی به منظور ‌ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین مدیران و صاحبان وب‌سایت‌های جوملایی فارسی، توسعه جوملا به زبان فارسی و وب‌سایت‌های جوملایی، فراهم کردن زمینه لازم برای گسترش جوملا در حوزه رسانه‌های تحت وب اشاره کرد.

از مجموع 138 سایت ثبت نام شده در مرحله ابتدایی، پس از سه مرحله داوری، مهرآفرین موفق شد به بخش پایانی جشنواره راه پیدا کند و در  روز 25 آبان 91 نتایج نهایی اعلام و در بخش خبری و رسانه، وبسایت مهرآفرین شایسته تقدیر اعلام شد.

در این بخش وبسایت بنیاد سینمایی فارابی با مقام برترو وبسایت مثبت اندیشان آریایی با مقام دوم بالاتر از مهرآفرین قرار داشتند.

وبسایت فستیوال جوملا

  • جوملا
  • فستیوال جوملا

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟