کودک ربوده شده ۲۰ روز در خیابان های تهران گدایی می کرد

کودک ربوده شده ۲۰ روز در خیابان های تهران گدایی می کرد | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۲۷,مرداد,۱۳۹۵ | 1614 نفر
کودک ربوده شده ۲۰ روز در خیابان های تهران گدایی می کرد
۲۰ روز قبل زن و مرد جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی با شکایتی از گم شدن کودک خردسالشان خبر دادند.مرد جوان گفت: ساعتی قبل برای زیارت حرم مطهر امام خمینی(ره) به همراه همسر و پسر خردسالم رفتیم اما به علت شلوغی حرم، پسر کوچکم به نام باربد را گم کردم. هر چه در آن اطراف گشتم خبری از باربد نبود.
با اعلام این شکایت با توجه به حساسیت موضوع محمد مرشدلو بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی به تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی دستور رسیدگی به پرونده را صادر کرد. با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی ماموران احتمال دادند پسر بچه از سوی افرادی برای اخاذی ربوده شده است.
پس از گذشت دو هفته درحالی که هیچ سرنخی از باربد در دست نبود، ماموران پلیس آگاهی از طریق سازمان بهزیستی در جریان تحویل گرفتن کودک خردسالی که بسیار مشابه کودک گم شده بود، قرار گرفتند.
با حضور تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی در بهزیستی مشخص شد چند روز قبل ماموران این سازمان در یکی از چهارراه های شهر به یک زن متکدی که پسر خردسالی را روی دوشش بسته بود مشکوک شده و آنها را به یکی مراکز نگهداری متکدیان منتقل می کنند.
در آنجا مشخص شد کودک خردسال اوراق هویتی به همراه ندارد و هیچ شباهتی به زن جوانی که او را به همراه داشت، ندارد.
با انتقال زن جوان به اداره آگاهی او با اعتراف به ربودن باربد، گفت: چندی قبل در اطراف حرم مشغول پرسه زنی بودم که متوجه پسر خردسالی شدم که مشغول گریه است. پس از اینکه با خرید شکلات او آرام کردم، برای استفاده از کودک خردسال در تکدی گری او را ربودم.
با اعترافات زن متکدی، بازپرس مرشدلو پرونده را برای رسیدگی بیشتر با قرار عدم صلاحیت به بخش قضایی شهر آفتاب ارسال کرد.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟